środa, 15 czerwca 2022

V/A - Summer Disco Top 2016 (2016)


 

CD 1

1. After Party - Ona Lubi Pomarańcze (Radio Edit)

2. Łobuzy - Pupy (Radio Edit)

3. Defis - Lek Na Życie (Radio Edit)

4. MIG - Słodka Wariatka (Radio Edit)

5. Freaky Boys - Jak Madonna (Radio Edit)

6. Extazy - Jesteś Moją Wyśnioną (Radio Edit)

7. Moment - Ty Jesteś Piękna (Radio Edit)

8. Exelent & Sequence - Najpiękniejsza (Radio Edit)

9. Markus P - Kici Kici Miał (Radio Edit)

10. Shantel - Czasem Warto (Radio Edit)

11. Dbomb - Podejdź Do Mnie (Radio Edit)

12. Pudzian Band - Całuj Mnie Do Rana (Radio Edit)

13. CamuSutra - Kasa Extraklasa (Radio Edit)

14. Lider Dance - Tak Bardzo Kocham (Radio Edit)

15. Dennis - Wyspa (Radio Edit)

16. Top One - Kochaj Mnie (Radio Edit)


CD 2

1. MIG - Wymarzona (Radio Edit)

2. Defis - Niespotykany Kolor (Radio Edit)

3. Moment - Zawstydzona (Radio Edit)

4. Exelent & Sequence - Zadziera Nosa (Radio Edit)

5. Dbomb - Z Tobą Sen (Summer Remix)

6. Spontan - Szalona Nastolatka (Radio Edit)

7. Pudzian Band - Weekend Polaka (Radio Edit)

8. CamaSutra - Do Nieba Bram (Radio Edit)

9. Markus P - Hula Ula (Radio Edit)

10. Shantel - A Ty Daj (Radio Edit)

11. Alfa Boys - Najcudowniejsza (Radio Edit)

12. Marek Gwiazdowski MIG - Ona Jedyna (Radio Edit)

13. After Party - Bananowa Agnieszka (Radio Edit)

14. Extazy - Balujemy Dziś W Domu (Radio Edit)

15. Łobuzy - Ona Czuje We Mnie Piniądz (Radio Edit)

16. Freaky Boys - Do Białego Rana (Radio Edit)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz